Hulp op afstand
Stap 1 : Teamviewer downloaden
Overloop even met de operator of wij in het bezit zijn van uw facturatiegegevens.
Klik daarna op onderstaande knop om de benodigde software te downloaden:
DownloadStap 2 : Installeren van de Teamviewer
Na het aanklikken, verschijnt er links onderaan een venstertje met het bestand TeamviewerQS.exe, klik hier op.
In het venster dat dan verschijnt klikt u op “Ja” op de vraag “Wilt u toestaan dat deze app wijzigingen aan uw apparaat aanbrengt”.
Daarna geeft u “uw ID” aan de medewerker van GeniouS, in het venster dat dan opgestart is.
Stap 3 : Oplossen van het probleem
Nu kunnen onze medewerkers samen met u mee kijken om het probleem op te lossen.
Stap 4 : Afsluiten van de Teamviewer
Nadat het probleem opgelost is zal de verbinding verbroken worden en kan u gewoon op het kruisje van het “GeniouS Support” venster drukken om alle verbindingen te verbreken.
U ontvangt per mail een factuur voor de geleverde prestaties, verrekend aan 20€ per 15 minuten.